Контакт-центр (0312) 488-304
 
Контакт-центр (0312) 488-304

До уваги клієнтів

17.12.2018 / 11:37

В Ужгороді та Мукачеві цього тижня – «День клієнта»

У ПАТ "Закарпатгаз" з 17 по 21 грудня на базі «Центру обслуговування клієнтів» проходить ряд інформаційно-просвітницьких заходів.
Усі діти, які приходять у ЦОК у "День клієнта", отримують подарунки Усі діти, які приходять у ЦОК у "День клієнта", отримують подарунки ФОТО: ПАТ "Закарпатгаз"

Зокрема, сьогодні, 17 грудня, ті споживачі природного газу, які зареєструються в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua, стануть учасниками розіграшу подарунків. Для цього слід завітати в один з ЦОКів, що розташовані в Ужгороді (вул. Погорєлова, 2) та Мукачеві (вул. Свалявська, 77). 

Вівторок – день для тих, хто любить різні завдання та головоломки. У «День ерудита» на таких клієнтів чекає приємний сюрприз. Адже, якщо людина вірно розгадає кросворд на останній сторінці газети «104 інфо» (взяти її можна у ЦОКу), гарантовано отримає подарунок. Для цього необхідно показати заповнений кросворд фахівцю на рецепшені Центру обслуговування клієнтів.

В середу, 19 грудня, в ужгородському Центрі обслуговування клієнтів буде більш шумно та гамірно, ніж зазвичай. Адже цього дня фахівці ПАТ «Закарпатгаз» проведуть вікторину для дітей. Такий захід має подвійну мету: не тільки розважити малечу, але й звернути їхню увагу на правила  поводження з газовими приладами у побуті. Особливу увагу буде приділено питанням безпеки. Крім того, на дітей чекає екскурсія по підприємству. А ще - всі діти, які в цей день відвідають ЦОКи з батьками, обов’язково отримають подарунки.  

Четвер, 20 грудня, названий днем найсумліннішого споживача. Клієнти, які впродовж останніх трьох місяців вчасно передавали показання лічильника газу за допомогою смс-повідомлення чи через особистий кабінет та не мають заборгованості за спожитий газ, отримають сувенір – подарунок від компанії. Це стосується тих ужгородців та мукачівців, які відвідають в цей день ЦОКи. 

На рецепції співробітниця ЦОК розповідає выдвыдувачам про сучасні сервіси компанії та їх можливості, про правила передачі показань та створені для цього сервіси, роз’яснює питання щодо рахунків тощо.

  • «Наша компанія пропонує доступний і комфортний сервіс. Набагато простіше і швидше самому внести показники через смс чи особистий кабінет, а потім ще й проплатити за спожитий газ онлайн. У нас діють програми лояльності, ознайомитись з якими можна, поспілкувавшись із фахівцями Центру обслуговування клієнтів», –  зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.       

Крім того, цими днями будь-хто з відвідувачів може поділитися своїми спостереженнями, зауваженнями, внести пропозиції щодо покращення роботи компанії та відзначити, на його думку, кращого працівника.

Теги: