Контакт-центр (0312) 488-304
 
Контакт-центр (0312) 488-304

До уваги клієнтів

17.12.2019 / 17:16

Від 300 до 500 осіб в день вирішують свої питання в ЦОК

Майже 162 тисячі клієнтів прийняли Центри обслуговування клієнтів АТ «Закарпатгаз» за 11 місяців поточного року
Кожен відвідувач отримав свій подарунок Кожен відвідувач отримав свій подарунок ФОТО: АТ "Закарпатгаз"

Разом із так званими точками прийому кількість споживачів, яким надали допомогу чи консультацію, сягає 270 тисяч. 16 грудня у ЦОКах розпочалася традиційна акція «День клієнта».

Той, хто прийде у Центр обслуговування клієнтів у період з 16 по 20 грудня, окрім вирішення власних питань, отримає подарунок чи приємний сюрприз.

  • «Сьогодні споживачі обирають кращого менеджера, а самі отримують цукерки з побажаннями та мотиваційними фразами. Завтра — у кожному Центрі обслуговування встановлюватимуть рекорд, а після цього у нас пройде день подарунків. У четвер, 19 грудня, на найменших відвідувачів чекає майстер-клас з будівництва зимового містечка. А ще діти самі писатимуть казку! Власне, програма розрахована на щодень», — розповіла керівниця Центру обслуговування клієнтів Мар’яна Загруднєва.


Кількість сучасних ЦОКів по Україні щороку зростає. На Закарпатті, станом на сьогодні, їх є три: В Ужгороді, Мукачеві та Хусті. Однак, зовсім скоро відкриється ще один — у Сваляві. Щодня кожен закарпатський ЦОК приймає від 300 до 500 осіб. А у період здачі показників лічильників газу — нерідко і понад 1000.

  • «Я сьогодні прийшла сюди і була дуже здивована. Приємна обстановка, якісне обслуговування. Дійсно європейські стандарти! А те, що й цукерку з побажанням отримала, взагалі зробило мій настрій на цілий день», — поділилася відвідувачка пані Юліанна.


Заходячи у Центр обслуговування клієнтів, кожен споживач отримує талон із номером. Автоматично на електронному табло висвічується номер, який зазначено на талоні, і номер столика, до якого слід підійти. Паралельно ця інформація озвучується за допомогою голосового повідомлення.

  • «У приміщенні — гарно і зручні меблі, але навіть посидіти не вдалося, бо ж у черзі я чекала буквально три хвилини. Отримала календар і проголосувала за менеджерку, яка мене обслуговувала. Дуже мені сподобалася ця дівчина!», — прокоментувала пенсіонерка, ужгородка Марія Ковач.


Щодня працівники ЦОКу надають різні послуги, починаючи від обслуговування клієнтів з питань приєднання до газової мережі, прийому відповідних документів, підписанню договорів та видачі актів виконаних робіт тощо. Велика кількість споживачів звертаються з питань обліку газу або ж за консультацією стосовно пільг та субсидій.

Та насправді для вирішення багатьох питань приходити у ЦОК не потрібно. Сучасні онлайн-сервіси, запроваджені компанією, дозволяють споживачам швидко і не виходячи з дому: передавати показники газових лічильників, дізнаватися стан рахунку і навіть сплачувати за спожитий газ.

Центри обслуговування клієнтів працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 по 17:00 без обідньої перерви за адресами:

- Ужгород, вул.Погорєлова, 2;

- Мукачево, вул.Свалявська, 77;

- Хуст, вул.Львівська, 13а;






Джерело: