Контакт-центр (0312) 488-304
 
Контакт-центр (0312) 488-304

До уваги клієнтів

26.04.2019 / 10:33

Центр обслуговування клієнтів прийняв майже 210 тисяч споживачів

Майже 210 тисяч споживачів прийняв Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» в Ужгороді з часу створення. Сьогодні колектив центру обслуговування клієнтів святкує 2-річчя.
Колектив Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді Колектив Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді ФОТО: ПАТ "Закарпатгаз"

Починаючи з 2017 року, клієнти ПАТ «Закарпатгаз» вирішують так звані “газові питання” за європейськими стандартами. Заходячи у Центр обслуговування клієнтів, споживач отримує талон із номером. Автоматично на електронному табло висвічується номер, який зазначено на талоні, і номер столика, до якого слід підійти. Паралельно ця інформація озвучується за допомогою голосового повідомлення.

У приміщенні — зручні меблі. Для дітей облаштовано ігровий куточок. Середній час очікування своєї черги — від 2 до 5 хвилин. 

  •  «Декторі люди, які давно не зверталися у ПАТ «Закарпатгаз», досі думають, що у нас працює абонентський відділ за старою системою. Але, коли вони приходять, то щиро дивуються. В ЦОКу дійсно створені всі умови, аби відвідувачам було комфортно, а питання вирішувалися максимально швидко», — пояснила керівниця управління клієнтського сервісу ПАТ “Закарпатгаз” Тетяна Королович.

Працівники ЦОКу надають різні послуги, починаючи від обслуговування клієнтів з питань приєднання до газової мережі, прийому відповідних документів, підписанню договорів та видачі актів виконаних робіт тощо. Велика кількість споживачів звертаються з питань обліку газу або ж за консультацією стосовно пільг та субсидій.

  • “До нас приходять, аби подати заяви: на звірку показників, на приєднання до системи газопостачання, реконструкцію, обстеження чи ремонт обладнання, на повірку лічильника тощо. Щодня приймаємо 300-400 споживачів. А у період здачі показників газу (з 1 по 5 число щомісяця) їх кількість перевищує 1000”, —  розповіла керівниця ЦОК Мар’яна Загруднєва.

Для вирішення багатьох питань приходити у ЦОК не потрібно. Сучасні онлайн-сервіси, запроваджені компанією, дозволяють споживачам швидко і не виходячи з дому: передавати показники газових лічильників, дізнаватися стан рахунку і навіть сплачувати за спожитий газ.

Працює Центр обслуговування клієнтів в Ужгороді за адресою вул.Погорєлова, 2 з понеділка по п’ятницю. Години роботи з 8:00 по 17:00 без обідньої перерви.

Аналогічні центри працюють в Мукачеві та Хусті. Цього року заплановано відкриття у Сваляві.

Джерело: