Контакт-центр (0312) 488-304
 
Контакт-центр (0312) 488-304

Новини

12.11.2018 / 14:21

Аварійники «Закарпатгазу» попередили аварійну ситуацію в обласному центрі

11 жовтня о 21.32 за к. ч. в аварійно-диспетчерську службу ПАТ «Закарпатгаз» надійшло повідомлення від мешканця будинку № 11 по вулиці Легоцького в обласному центрі про можливу аварійну ситуацію. Бригадою служби «104», що оперативно прибула за місцем виклику, було виявлено несанкціоноване втручання в газову систему одним із мешканців з метою крадіжки газу.
Газовики попередили аварійну ситуацію в обласному центрі. Газовики попередили аварійну ситуацію в обласному центрі. ФОТО: 104.ua

Впродовж багатьох років споживач оселі, де було виявлено втручання у газорозподільну мережу, вважав за норму використовувати природний газ для приготування їжі та підігріву води (адже там встановлено тільки газову плиту), але при цьому розраховуватися за спожитий ресурс - не поспішав. Станом на жовтень 2017-го року він встиг накопичити борг за спожите блакитне паливо на суму понад 23,8 тис грн – за що і було припинено газопостачання, а справу щодо стягнення заборгованості передано до суду.

Як правило, до самовільного відновлення газопостачання вдаються окремі споживачі, газопостачання яким раніше було припинено за поданням постачальної компанії через наявність заборгованості з оплати за спожите блакитне паливо. Проте замість того, щоб владнати проблему у законний спосіб, такі «клієнти» намагаються самостійно відновити газопостачання своєї квартири або приватного будинку.

Прикрий випадок, що свідчить про нехтування правилами безпеки стався у неділю 11 листопада в обласному центрі. Споживач, самовільно втрутившись в газову мережу, поставив під загрозу життя власної родини, а також здоров’я, добробут та життя сусідів:

  • «Систематично порушуючи усі існуючі норми та правила, споживач неодноразово втручався у газову мережу для того, щоб відновити газопостачання після його припинення за борги. У неділю, 11 жовтня 2018 року, фахівці аварійної служби «104» отримали виклик від мешканців під’їзду. Вони скаржилися на те, що з оселі, в якій перекрито газопостачання надходять звуки, характерні для механічних робіт на газопроводі. Як виявилося, споживач вирішив вчергове відновити собі газопостачання, яке раніше вже було припинено механічним шляхом. Громадянин Ч. відпіляв ділянку газопроводу ножовкою та приєднався до газопроводу звичайним резиновим шлангом. Прибувші за викликом аварійники виявили грубе порушення правил безпеки. Як наслідок - загазоване приміщення (через виток газу на стику газопроводу та резинового шлангу). Внаслідок  самовільного втручання у систему газопостачання без газу тимчасово залишилося 9 квартир вищезазначеного будинку. Даний факт задокументований із проведенням фотофіксації на місці події», - коментує головний інженер ПАТ «Закарпатгаз» Віктор Водзінський.

Така необачність та свідоме втручання у газову мережу могли призвести до серйозної аварійної ситуації, в якій могли постраждати не тільки мешканці оселі, а й їх сусіди.  

Станом на жовтень 2018 року заборгованість споживача за даною адресою становить вже майже 36 тис грн, без врахування вартості відшкодування за роботи з припинення й відновлення газопостачання.

ПАТ «Закарпатгаз» закликає клієнтів не йти на невиправдані ризики, адже кожен випадок самовільного відновлення газопостачання обов’язково стане відомий фахівцям компанії.

Джерело: