Контакт-центр 031 248-83-04
 
Контакт-центр 031 248-83-04
12.11.2014 / 14:33
Звернення громадян
Порядок подачі звернень, скарг та запитів регулюють Закони України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та «Про захист прав споживачів».

Відповідно до українського законодавства споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист прав споживачів".

Як подати звернення

Звернення може бути усним (викладене громадянином і записане посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим. Його автором може бути один громадянин, або ж група осіб, колектив. Надіслати звернення можна поштою, або ж передати особисто до відповідного органу, установи чи уповноваженої ним особи, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Згідно з вимогами чинного законодавства у зверненні мають бути вказані:

  • прізвище, ім’я, по батькові автора;
  • місце проживання громадянина; 
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Надіслати звернення можна на поштову адресу газової компанії:

ПАТ «Закарпатгаз»
вул. Погорєлова, 2
м. Ужгород 88015

або надіславши лист на електронну адресу компанії office@zkgas.com.ua

Окрім того подати звернення ви можете звернувшись до контакт-центру нашої компанії:

  • у телефонному режимі за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48-83-04, (067) 01-03-104;
  • електронною поштою на адресу contact@zk.104.ua;
  • використовуючи веб-сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua.

Коли звернення не підлягають розгляду

Термін розгляду звернень

Як оформити запит на інформацію

Процедура досудового врегулювання спорів

Надіслати заяву-претензію

До уваги юридичних осіб та ФОП

Щодо якості газу